Werkwijze

Na het contact tussen u en NVict Service en nadat uw wensen/vragen zijn besproken, wordt er gezamenlijk een afspraak gepland om bij u langs te komen.

De werktijden van NVict Service zijn flexibel, waardoor er geprobeerd wordt de afspraak naar uw wens in te plannen.

Bij u thuis wordt het probleem opgelost, de aangekochte producten geïnstalleerd en/of uw vragen in duidelijke taal beantwoord. Veel problemen en/of installaties kunnen direct bij u aan huis worden opgelost. In sommige gevallen zijn er echter problemen en/of installaties die niet ter plaatse kunnen worden uitgevoerd, of die simpelweg een (te) lange wachttijd met zich meebrengen. In dat geval wordt (in overleg) het apparaat meegenomen naar de werkplaats, gerepareerd/geïnstalleerd en daarna weer bij u teruggeplaatst.

Als alles naar wens is, wordt er een factuur opgemaakt voor de tijd die bij u is besteed en eventueel geleverde producten. 

Deze factuur ontvangt u digitaal in uw mailbox.
(Indien u de factuur liever via de post ontvangt, is dit mogelijk, maar hieraan zijn extra kosten verbonden.)

Afspraak maken