Ondersteuning
bij en/of
na aankoop
Hulp nodig?
NVict service kan u perfect
helpen en/of adviseren
Ondersteuning bij en/of na aankoop
"Het aanschaffen van een product is niet zo moeilijk maar om te bepalen welk apparaat voor u geschikt is en/of moet deze ingesteld worden dan is dat soms wat lastig"
Welke computer, laptop, overige hardware of software is voor u geschikt? U wenst hierover graag goed geïnformeerd te worden. U schaft een (computer)product aan, en wanneer dit product bij u thuis is, moet er vaak toch nog het een en ander gebeuren om dit apparaat te kunnen gaan gebruiken; mogelijk is daar hulp bij nodig.
Zo zijn er natuurlijk nog veel dingen, waar u eventueel tegenaan loopt, waarbij u graag goede ondersteuning wenst.
NVict Service kan u deze ondersteuning geven bij en na aankoop van een product, ongeacht waar u dit product heeft aangekocht!
Een greep uit de mogelijkheden
Apparaat aansluiten op internet
Steeds meer apparaten moeten een verbinding met internet hebben om (volledig) te kunnen functioneren. NVict Service kan u hiermee helpen om die verbinding te maken.
Apparaat Verbinden met uw printer
Uw heeft een laptop, computer, tablet of smartphone aangeschaft en deze wilt u verbinden met uw (all-in-one) printer. NVict Service kan zorgen dat deze apparaten met elkaar kunnen communiceren, waardoor u optimaal gebruik kunt maken van deze functionaliteit.
Bestanden, email of instellingen overzetten vanaf een oud apparaat
Bij het aanschaffen van een nieuw apparaat wilt u natuurlijk al uw gegevens, instellingen weer tot uw beschikking hebben. NVict Service helpt u hier graag bij.
Software installeren/ deïnstalleren
Bij de aankoop van een laptop, computer, tablet of smartphone staat hier misschien wel software op die u niet wenst of u wenst meer software te installeren. NVict Service kan u hierover adviseren en/of u hiermee helpen om dit uit te voeren.